karlssonfelicia

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2014

Skolan.. Hosta?!

Av Felicia - 15 oktober 2014 08:53

Hej hej! Idag är jag i skolan, skulle egentligen vart hemma men idag är de MA-prov så kände att jag ville gå.. Febern är nere men ändå inte som man brukar ha utan 37,2 men de är lungt, men min hosta är ju INTE lugn! Får paniiiiikkkkk!!!!!! Ni vet att jag har skrivit i tidigare inlägg att jag kanske skulle till Söderhamn NU ÄR DE KLART jag ska dit på fredag klockan 15:00 så sitter jag på tåget? jippiiiiii..... Har engelska nu så ska avsluta inlägget puuuuusssss??????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 26 oktober 2014 08:56

Hejsan! Igår var det ju discotävling i Eskilstuna. Jag var där och kollade, alla var så himla duktiga. De vart ganska många omdanser. Idag 16:30 så har MIX träning och jag ska kolla å tråna i rosa salen medans. De ska bli skönt å dansa disco för de v...

Av Felicia - 24 oktober 2014 19:30

Heeeeej!!!!!! Imorgon ska jag åka med Tina till en discotävling i Eskilstuna. De ska bli hur kul som helst! Jag har inte hunnit blogga så mycket eftersom det är skola å prov å sånt men ska försöka hinna massa ny på höstlovet?? Puss!! ...

Av Felicia - 20 oktober 2014 20:23

Hej på ditt. Förlåt för att det har vart väldigt mycket oseriöst bloggande. Men jag har inte haft tid att skriva så mycket! Just nu ligger jag i soffan och är supertrött!! Vill typ sova nu, så ska väl göra det.. God natt puss!!?? ...

Av Felicia - 20 oktober 2014 14:53

Snart är de dans med dom bästa!!!!??????

Av Felicia - 19 oktober 2014 19:51

Hej hej! I helgen var ju jag i Söderhamn som jag har sagt. De var så himla kul och vill göra om de snarast. På lördsgen fick jag å träffa Frida Felicia Maja karla å massa mer. De var superkul! BloggR imorgon ...

Presentation


Jag är en 12-årig tjej som lever för dans och träning. På min blogg kommer ni få läsa om allt möjligt men mest dans,träning, kompisar och vad som händer i mitt liv. Kram Felicia!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du helst att jag bloggar om?
 Dans
 Kläder och smink
 Vänner och familj
 Skola
 Allt möjligt/ vad jag gör och bara allmänt bloggande
 Träningstips
 Mat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards